Hesnagezer07 dogum pozisyonu derken sanirim bebegin 7.ay itibariyle bas asagi pozisyona gecmesini diyorsunuz, dogum kanalina girmez bu haftada bebek, endise etmeyin doktor size biraz kendi dillerinde soylemis zaten, normali bas asagi durmasi 30 larda, önemli olan tekrardan dönmemesi