Kubrayildizz Arkadaslar bebegim 39+3 gunluk suan ama hala kanala girmemis yürüyüş egzersiz squat hersey yapiyorum ama ona rağmen bir türlü inmiyor fikirleriniz var mi neden boyle olmus olabilir yada inmesi icin ne yapabilirim
Rumuz5838 Kubrayildizz dogumumda bebeğin kanala gelmesini beklediler elleriyle karnında dondermeye çalıştılar ama olmadı. Sonra suyu patlattılar öyle geldi kanala
Rumuz5838 Kubrayildizz korkuya kapılmayın son günleriniz zaten bebeğiniz de etkilenir . Doktorlar doğumun gidişatına göre bunun çaresine bakacaklardir hem daha 40 haftayı tamamlamissinz . Karnındaki hallerini ozleyeceksinz tadını çıkarın. Bir avazda kolay doğumlar nasip olsun inşallah
Kubrayildizz Rumuz5838 allah razi olsun iste ilk olunca haliyle kafayada takilmiyor degil birde dogrusu yoruluyorum hava sicakligida ekstra etkiliyor