Kızlar korkmayın sancınızı bekleyin zaten artıyor sancı bişeyler yolunda gitmiyor en azından bu hissediyorsunuz benim herşey yolundaydı 1 gün önce kontrole gittim bu bebek beklemez sen nasıl dayandın iç karnın çok dar bebeğin kilo alamamış sıkışmış yavrum dedi normalde 38 de doğumum vardı son kontrole gittim 37 de bişey saplanır gibi oldı bi Ahh çektim ama ablam dur dur bişi yok dese de adet sancısı gibi sancım başladı alt taraf kemiklerim ağrıyor gibiydi geçer geçer diyor ablam ama benim endişelerim artıyordu hemen bi duşa girdim ne olur ne olmaz diye doktorumu aradım gel sancına bakalım dedi öğleden sonraya kadar durdum ama gittim 2 cm açılma vardı sancı 3-4 uzun çizgi çıktı anlamam çok çizgiden anlıyorum doktorum geldi kızdı sabahtan beri sancın var niye acı çektin gelmedin dedi sezeryansın zaten dedi bende geçer diye beklemiştim ne bilim 🤷🏼♀️ Hemen aldı doğuma herşey yolunda gitti şükür sağlıkla gelsin bebekleriniz inşallah korkmayın iç güdülerinizle hareket edin hissediyorsunuz doğum anını ben ablamı dinlemedim aşağı baskı yapıyordu bebeğim çıkarın beni der gibi