Kubrayildizz Arkadaslar bebegim 39+3 gunluk suan ama hala kanala girmemis yürüyüş egzersiz squat hersey yapiyorum ama ona rağmen bir türlü inmiyor fikirleriniz var mi neden boyle olmus olabilir yada inmesi icin ne yapabilirim
Ozde123 Kubrayildizz günümüz aynı dün kontroldeydim kanala girmemiş dün ilk defa biraz sancım çıktı bugün biraz biraz bel kasık ağrısı hissediyorum ve bugün çok az peçeteye kahverengi kan geldi biraz daha sancım artarsa Bi acile gidicem
Ebbelif Kubrayildizz Bana doktor hiç bşy demedi Ultrasonda çok bastırıyor ona dayanamıyorum Canım çok yanıyor Kanala girip girmediğini de söylemedi Ama kasık kemiklerim çok ağrıyor Bacağımın arasına yastık koyup uyuyorum
Ozde123 Kubrayildizz doktorum suyu kilosu iyi dedi maximum 41e kadar bekleye biliriz hala birşey olmazsa yatış veririm dedi birazdan hastaneye gidicem ağrılara artık dayanmıyorum dua edin doğuruyor olayım
Kubrayildizz Ozde123 kasilmalarin felan dakikasini tutuyor musunuz sanci ne kadar surecte gelip gidiyor
Kubrayildizz Rabbim yardimcin olsun saglikli ve huzurlu bir sekilde kucagina almayi nasip etsin insallah bir avazda kurtarsin sizde bana dua edin lutfen
Kubrayildizz Belden kasiklara dogru gelir dediydi benim doktorum hani nasil olur bende bilmiyorum yinede gidip bi görünün
Ozde123 Kubrayildizz sezeryanla doğum yaptım dün gece suyum geldi kanamalı durmadı yatış yapıldı suni verildi 5 saat hiç açılma olmadı bende sezeryan istedim
Kubrayildizz Ebbelif problemde bu ya birsey soylemiyor olmaları ne olacağını bilmiyoruz yetmez gibi o kadar agriyi çekip duruyoruz
Kubrayildizz Ozde123 rabbim analı babalı sağlıklı ve huzurlu bir şekilde büyütmeyi nasip etsin inşallah