Ben normalde çok dikkat edereim bebek isterken her ayy. Ama bebeğime hamile kaldığım ay heralde hamile değilimdir ya dedim doğum yapacak olan arkadaşımla alışverişe çıktım, bebek kıyafetlerini utuledim, yüksek yüksek dolaplara çıktım ütü masasini taşıdım😄 siz tabii ki dikkat edin ama çok da seyapmayin Allah in izniyle saglikliysa tutunuyor. Benim de bundan önceki gebeliğim düşüktü.