Kızlar ben polikistikoverliyim geçen ay 6sında adet oldum ama zaten adetlerim düzensiz. 29haziran çarşamba aşılama oldum. Dünden beri kasık ağrısı yaşıyorum ve gögüslerim inanılmaz şiş ve hassas. Aşılama sonrası vücudumdaki bu olaylar normal mi. Yoksa regli döngüme girdiğim için mi böyle oldum. İlk aşılama tecrübem olduğu için sizin deneyimlerinizi merak ettim