tazecikannee Ben yaptım tutmadı aşılama düşük Bi oran dır çok heveslenmeyin umarım hayırlı haberler alırsınız
Deletedmom_85 tazecikannee siz şimdiden gardını düşürüp moralini bozdunuz zaten. Nasip işi kimse bilemez orasını
tazecikannee Deletedmom_85 tabiii ki öle ama düşük bir oran zaten nette yazar kötü bişey söylemedim belkide olacak bilemeyiz tabii