Niss1 ben de oyleydim sadece ekmege bir seyler surup yemek istiyodum ustune de normalde hic yemedigim kadar tatli.. sonra 1 ayda 4 kilo alinca doktorum boyle bi anda bu kadar kilo alman iyi degil, normale dön protein ve sivi alimina yuklen dedi, nitekim yaz geldi cok sicak hicbir sey yiyesim gelmiyor gunde 3 litreye yakin su icmeye calisiyorum, 32 deyim her ay 1 kilo aliyorum simdi, siz de bol sivi mutlaka 1 ogununuz yeterli protein ve ekmeksiz olursa normale donersiniz endise etmeyin. Burda bebegin kilo alimi önemli, anne cok alinca bebek cok almiyor. Bir de beyaz ekmek direkt seker yukseltiyor, tam bugday yemelisiniz, 1 dilim ekmek de hicbir sakinca yok tamamen kesmeseniz de olur yani🌸