1tazeanne1tazebaba kesinlikle idrar tahlili, idrar kültürü yaptırın ve böbreklerinize baktırın. Gebelikte böbrek büyümesi olabiliyor. Benim de 22. Haftada ağrım vardı tuvaletimi yapabiliyordum ama testlerim hep temizdi en son nefrolojiye gittim böbrek büyümesi olmuş ve eşiminden bir enfeksiyon kapmışım. Özel bir testle farkedildi. Geciktirmeyin riske atmaya değmez