Gumusyd Merhaba kizlar ; Corona oldum , 2 gün ağır baş eklem boğaz ağrısı çektim, suan iyiyim ama cok korkuyorum. Bebeğime bisey olmaz değil mi ? Bu süreci yaşayan var mı? Tavsiyelerinize ihtiyacım var ,
Kbramhmt Gumusyd yakinimiz covidliydi son ayinda bebegi de oda cok sagliklilar tez vakitte atlatin insalllah bol bol su icin dinlenin