Elif3435 Merhaba öncelikle Benim dişlerim süt dişi 2 tanesi kendiliğinden düştü 1 tanesi çekildi dr dedi 12 tane implant olacak. bende çok korkuyorum implant tan Aranızda implant yapan yada yaptırmış olan var mi Bilgisi olan varsa yardimci olsun lütfen
Mehtapkz Elif3435 ben canm 2 tane hicbirsey hissetmiorsunki benm doktrm disimi cekince vidayi takti 2 dk bile surmuyor vida takimi sonra 3 ay sonra gel dior otrmusmu vida yeri die sonra dis olcunu alip bidaki ay disini takior oda 2 dk lik bise yani korkma
Altntp Elif3435 bende üç tane köprü yaptırdım ama ımplant daha ıyı ama baya zahmetli olacak senın ıcın benımkı bır hafta ıcınde oldu
N_e_s_e Elif3435 yok çok ağrımadi güzel yaptı doktor önce implantlar takıldı dort ay falan bekleme sürem oldu implantların tutmasi için o arada diş ölçülerini aldılar yapmak için dört ay sonrada dişleri taktılar implantlara ilk bı iki gün ağrı oldu ama sonra geçti şuan çok iyiyim iyiki yaptırmışım diyorum yanyana iki dişim yoktu büyük sikintiydi benim için
Elif3435 N_e_s_e yaa işte belli bir zaman sonra kemik erimesi falan yapıyormuş çoğu kişiden oyle duydum ben o yüzden çok korkuyorum ben😓
Miniciginannesi Bende yakın zamanda yaptırdım, diş tedavisinin hiçbiri kolay olmuyor ama öyle dayanışmayacak gibi de değil, şuan çok memnunum bende ne kadar temiz ve titiz tutarsanız o kadar ömrü uzun olur.
N_e_s_e Elif3435 valla şuan iyiyim birşeyim yok temiz bakmak lazım dislere sadece dikkat edersen bunlara bı sıkıntı çıkmaz
mavi2 Elif3435 canım iyi bir doktor çok önemli implantta doktoruna güveniyorsan korkma derim çünkü ben diş hekimi asistanı olarak çalıştım uzunca bir süre ve çoğu hastamız implant ameliyatının 20 lik çekimden daha kolay geçtiğini söylerdi inşallah seninde öyle olur tek seferde 12 implant seni zorlayabilir parça parça yapman daha iyi gibi bünye meselesi tabi bir de biz hastalarımıza ameliyat sonrası ağrı kesici antibiyotik iğne yapıyorduk klinikte yapmazlarsa ağrın ekstra olursa acilde yaptırabilirsin kemik erimesi yapıyor diye okudum yorumlarda onun implantla alakası olmuyor genelde ha oldu diyelim tahminimce kemik tozu vs ekleme olur hani implantın iptal olmaz kemiğin güçlendirilir ayrıca eğer yaptıracaksan implant markanı garanti belgeni ve hasta takip formunun sana ait olan kopyasını unutma çünkü ileride lazım olabilir
Elif3435 mavi2 teşekkür ederim çok sağolun. Biraz sanki korkumu yendim gibi ilk defa gidiyorum bu doktora özel oda 65 bin istedi
Elif3435 mavi2 sizde diş hekimi asistanı olarak çalışmışsınız Daha ünce hiç yetişkin süt dişi hastalarıyla karşılaştınız mi yoksa ben tek mi dişlerim böyle