Selam arkadaslar, dün 2 gibi tetonoz Aşısı oldum. Dün aşırı bir etki görmedim. Ama bugün her yerim ağrıyor, boğazlarım falan şişti, baş ağrısı geçmiyor, bel ağrısı, eklem ağrıları, ayak tabanim bile ağrıyor. Tetonoz sonrası böyle olan var mı? Yoksa covidden şüphelenmeli miyim? Sonuçta devamlı hastanelere girip çıkıyoruz ondan ötürü emin olamiyorum. Daha önce covid olmadım bu arada onun belirtilerini yaşamadığım için deneyimsizim.