Prima kullanıyordum maliyetli olunca baby turco aldım ve çok pişman oldum 😔 saat başı değiştirilmesi gerekiyor bence yani benim içim hiç rahat etmedi. Her altını açtığımda resmen ağırlaşmış oluyordu 😔ve ben huzursuz oluyordum. Ama prima öyle mi 3,4 saatte bir değiştiriyorum aynı hesaba geliyor yani . Nasıl kullanıp memnun kalanlar var hiç anlamış değilim gerçekten.