Kızlar doğum sonrası mevlid düşünmüyorum şuanda, fikrim değişir mi bilmiyorum. Mevlid de kolonya, yasin kitabi, buzdolabı süsü falan dağıtılıyor ya ben de diyorum ki doğumdan sonra gelenlere minik şişelerde kolonya verip çikolata tutsam olur mu yada kolonya değil de lohusa şerbeti içirsem çikolata tutsam siz yapmayı düşünüyorsunuz