Papatya55_ Progestan kullanyrm kesilmişti 3 hafta falan yine gelmeye basladı cok korkuyrm bebege bırswy olmısdur doktr kahve gelirse korkmayın demıstı
Dygg Papatya55_ benim iki hafta aralıksız lekelenmem oldu doktorum kahve ve az ise korkma demişti öyle de oldu zaten sonra kesildi. Ama artar ya da kırmızıya dönerse doktoruna başvur