Htckbra Merhaba kızlar 28 haftalık hamileyim kızımın hareketlerini kasığımda hissediyorum doktor bebeğin kafası aşşağda dedi. Baskı yapıyor? Böyle olup erken Doğum yapan var mı acaba?
tomurcukannesi Htckbra benimde öyledi 28 de dönmüştü. Sonra hep başı aşağıdaydı değişmedi hiç. Şuan 37+5 im hala doğurmadım daha bu gün yarım cm açılmam olmuş☺️
Guner25 Htckbra canım bende 35.haftamdayım geçen hafta adet sancısı gibi bi ağrıyla gittim doktora çok aşağıda dedi bakalm sonu ne olucak🤗inşallah erken doğum olmaz😏
Htckbra tomurcukannesi sizde rahatsız oluyormusunuz peki? Ben biraz yürüsem karnım kasılıyor geriliyor baskı yapıyor bebek
eminehilise Ben de 28 deyim. Tam vajinanın üst kısmında seyrediyor hareketleri; hatta kasılmamı diye düşünüyorum. En son kontrolde bebeğin başı yukarıdaydı, 12 gün oldu dönmüş müdür ki 😳
Htckbra eminehilise ben hareketlerini Hissetiğimden beri hep aşşağda hiç yukarda hissetmedim dediğiniz gibi vajinamın hemen üstünde hareketleri
tomurcukannesi Htckbra evet çok sık tuvaletim geliyodu özellikle ondan çok rahatsız oldum. Bide tabi baş aşağıda olunca pelvik kaslar ağrıyo
eminehilise Htckbra benim hep yukarıdaydı, şu an yukarıdada hareket var ama alt kısma inen hareketler yeni.
Htckbra Guner25 inşallah ama Allahtan siz baya bi yol almışssınız inşallh son 5 haftanızda sorun olmaz❤️
Guner25 Htckbra amin canm inşallah ama yinede korkuyorum.rabbim sağ salim sorunsuz kucağımıza almayı nasip etsin inşallah😊