Kivancasafinannesi Kızlar merhaba hafif kasık ağrım var 21. Haftadayım ve çok halsizim bugün bu şekilde olan var mı yada yaşayan hamileliklerinde
Rabia-22 Kivancasafinannesi kanın çok düşmüş olabılır ilerleyen haftalarda kan ilacı kullansan bıle kan değerlerın dusuyor.benımde oyle bas donmelerm goz kararmalarım halsızlıgm cok arttı.bı kaç gun sonra kontrole gıtcem soylcm doktora ne yazcak bılmıom.kasık ağrısıda cok ayakta kalmaktn eğilip kalkmaktan olabılır onlarada dıkkat et bence♥️🙈
Vicibici Kivancasafinannesi Benim çoğunlukla kasık ağrım oluyor ona tek çare dinlenmek malesef 🙄 halsizlik sıcaklardan olabilir veya vitamin değerlerinize baktırın sağlık ocağında
bir_pasa_annesi Kivancasafinannesi bugün 21+0 sabah sol kasık ağrım vardi ama öyle kötü değil parol içtim dinlendim şu an geçti şükür kramp tarzında zaten magnezyum içiyorum doktorum demişti
Kivancasafinannesi Vicibici yani bugün ekstra bir durum var hiç böyle olmamıştım bel ağrısı kaşık ağrısı halsizlik bakalım salı günü randevumuz var