Sultan_gunes Bende bu durumdan korkuyorum ya da merak ediyorum diyeyim şimdilik. 38+4 üz, bugün doktoruma sordum sancı gelmezse bebeğin gelişimine bakarak karar veririz 42. haftaya kadar da bekleyebiliriz, 41. haftaya kadar da dedi. İnşaallah kendiliğinden gelir sancılarımız, suyumuz, suni sancıya gerek duymayız 🙏💐💐