Ilayda_10 Merhabalar herkese 37+6 haftalık gebeyim bgun sabah beyaz sarıya hafif dönük bir akıntı gibi büyük sümüksü bir parca geldi baya iri bir parca yapıskanımsı sizce nişanmıdır kanlımı olması gerekir nişanın? Sizlerinki nasıldı
busracnr Ilayda_10 bende 37+1 deyim bi kaç gün önce aynisi benden de geldi ilk kez gelmişti doktora gittim açılma sancı falan yok sordum normal dedi kanlı olmadığı sürece
Deletedmom83940 Ilayda_10 ay şu nişan kelimesine hala alışamadım hep aklıma düğünden önce yapılan nişan geliyor ne alaka diyorum 😂😂😂
F_gnc1307 Ilayda_10 benimki de büyük beyaz sümük gibi bir parçaydı doktora gittim nişan dedi 1cm de acilmam vardı gecesinde doğuma alındım.takip edin bence kasılmalarıniza filan
Ilayda_10 NurrrH internetten baktıgımda anlattıgım gibi gelebiliyormus ama doktor kanlı olursa gel deyince tereddütte kaldım😊
Ilayda_10 F_gnc1307 aaa olabilir demekki sancım vs yok ama karnım zaten bir kaç gündür sürekli sertleşiyordu bugunde hep öyle sertleşme var sadece bebek toplanıyor
Serap26_ Ilayda_10 Bende de olmustu 2 veya 3 kere hatta bugün yine oldu aynısı doktoruma söyledim böyle ne sarı gibi şeffaf ne beyaz gibi uzun yapıda mukuslu uzayan sümüksü yapısı war dedim büyük bir parça şeklinde geldi dedim nişan deildir o dedi kanlı bi yapısı olur dedi kimisi nişan diyo kimisi deildir diyo benimde kafam karıştı iyice
Ilayda_10 Serap26_ vallaha bende sasırdım banada aynen öyle nişandır diyen var degil kanlı olur diyen var anlamadım gitti😂