Ballkusum_33 Rahim anomalisi (kalp şeklinde rahim, rahimde perde,kavisli rahim, yarım rahim, vs.) Olupta hamile kalıp doğum yapanlar var mı yaşayanlar veya duyanlar yazabilir mi? …
Esrakse Ballkusum_33 merhaba benim de rahmim sol arka tarafa yatık şeklindeymiş. Sadece adet dönemi ağrı biraz fazla oluyor. 13 gün önce de doğum yaptım
Cnslrsln Ballkusum_33 benim rahmim kalp şeklinde ve bunu hamile kalınca öğrendim ama henüz doğurmadım 😁
Misssitare Ballkusum_33 Benim rahmimde kalp şeklindeymiş. 27 haftalık olduk, şu ana kadar bir sıkıntı görülmedi.
Babytwo2 Ballkusum_33 rahim filmiyle T rahim tanısı aldım ameliyatla düzeltildi ilk denemede Hamile kaldım şuan 5 haftalığım henüz . İlk beğimde bilmiyordum 30 haftalık Doğdu ins bu vaktinde doğr 🙏🏻
Kivancasafinannesi Merhaba canım benim rahmimde tersmiş herhalde şu anda 21 haftalık hamileyim doktor V harfinin bir kafası gibi çapraz dedi ama şu anlık bir sıkıntı yaşamadım çok şükür
Ballkusum_33 Kivancasafinannesi umarım sorun yaşamazsınız canım sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle 😘
Ballkusum_33 Esrakse ne güzel Allah bağışlasın. darısı bana bende 13+5 gebeyim benmki şekil bozukluğu biraz sıkıntılı bakalım Allah büyüktür
Ballkusum_33 Cnslrsln kaç aylık şuan ağrı oluyor mu benimki kalp şekli gbi ağrım var 13+5 şuan hep yat diyor öyle de olmuyor iş güç yapacak kimse yok ağrı oldukça korkuyorum zaman hiç geçmiyor
Cnslrsln Ballkusum_33 26. Haftadayım e herhalde hamilelik bu rahmimizin kalp şeklinde olmasıyla alakalı değil ağrılar her geçen gün büyüyor bu rahim ve ağrıyor ama benim ağrılarım sürekli değil arada bir ve ben çok ev işi yaparım yetmezmiş gibi yürüyüş bile yaparım sadece belim çok ağrır bence kendinizi hamileyim diyip kısıtlamayın sadece daha riskli hareketlerden durumlardan uzak durun yeter. Hamilelik bi hastalık değil yani bu kadar korkmayın
Ballkusum_33 Misssitare ağrı felan oluyor muydu peki baştan bu yana veya doktor düşük riski erken doğum riski yüksek sürekli yatacaksin gibi şeyler söyledi mi
Misssitare Ballkusum_33 Hayır bir şikayetim olmadı. Ayakta sık kalınca karnımda sertleşmeler oluyor. Rahim kasılması oluyormuş. Bu haftalarda sık olması pek istenen bir şey değilmiş, erken doğum riski olabilirmiş. Doktorum rahmin şekliyle ilgili olup olmadığını söylemedi, sadece bol bol dinlen dedi. Onun için de ağızdan progestan alıyorum.
Ballkusum_33 Misssitare bende aynı şekilde en başından beri progestan 200mg alıyorum ağızdan. 2 buçuk aya kadar coraspin de kullandım 3 tane de haftada bı tane olmak üzere pruloton iğne kullandım şuan normal gidiyor kontrollerde doktor iyi diyor ama bende ağrı oluyor korkuyla geçiyor zamn.
Misssitare Ballkusum_33 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah. Sağlıcakla zamanında gelsin bebişler🤲 İyi düşünelim iyi olsun inşallah.
Ballkusum_33 Cnslrsln Allah hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. haklısın canım ama doktor dan kaynaklı biraz benim de belim ve kasığımda ağrı hep var dinlenince geçiyor ama hâliyle ev işi felan ayakta kalıyorum illaki. Doktora kalsa doğurana kadar yatacam çünkü herşeyi yasakladı ilişki iş vs hep yatacan diyor. Ben yinede de ev işi mecburen yapıyom yardım edecek kimse yok eşim yardımcı oluyor yanımdayken yoksa hep tekim biraz da tek kalmaktan da psikolojim bozuluyor.
Ballkusum_33 Babytwo2 Allah hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. ilk gebeliginizde t rahîm olduğunu bilmeden mi gebe kaldiniz eğer öyleyse ne gibi problemler yaşadınız gebelik boyunca?
Babytwo2 Ballkusum_33 evet bilmiyordum . Kanamalı başladı . İlk 2 ay sürekli kanamam oldu düştü düşecek dedi doktor pıhtı pıhtı idi kanama .. sonra kanama durdu . 30. Hafta aniden karnım top top oldu bi gece acile gittim büyük doğumda acemi oldunu düşündüğüm bi pratisyen alttan bakabilir miyim dedi izin verdim ama sanırım hayatımın hatasıydı . Tırnağını rahim ağzımda hissettim .. sonra eve geldim .gece yattım uyudum . Altıma yapıyorum zannedip uyandm . Suyum patlamıştı . Hastaneye koştuk . Ciğer geliştirici yapıldı ve sezeryan ile alındı bebeğim . Bu kadar anlatmamın sebebi bn hiçbi zaman neden erken doğum olduğunu anlayamayacağım . Belki rahim şeklim değildi doktorun o tırnakla yaptığı müdahale idi doğumu başlatan bilmiyorum . . Sonra aynı şeyleri yaşamamak için rahim filmi çekindim önlem amaçlı . T Şeklinde olduğu ortaya çıktı filmde . Kimi doktor ameliyat ol dedi kimi olsan da aynısı olur erken doğumun tek sebebi değil dedi . Yine de elimde bi risk varken onu ekarte etmek için ameliyat oldum ama olma diyen doktorlar da vardı hatrı sayılır hastanelerde . İnsallah bu sıkınyılrn hiçbirini yaşamazsınız . Zamanında kucağınıza alırsınız ins
Ballkusum_33 Babytwo2 inşallah canım Allah razı olsun umarım sende bu defa sıkıntı yaşamazsın. Bu doktor nasıl öyle birşey yapmış anlamadım böylelerine denk gelmeyiz umarım. Çok şükür bende kanama felan yok ama bel ve kasık ağrılarım çok oluyor baştan beri. Doktor bebek iyi kese güzel büyüyor doğum kanalı da kapalı diyor ağrılarım beni korkutuyor dinlenince geçiyor ama ufak tefek işler de yapsam ağrı yapıyor. Hep yatacaksin iş yapmak yok diyor ama mecburen yapıyorm.
melkaydnnn Ballkusum_33 kalp rahime sahibim ama asiri degil benimki 34+5 haftalik hamileyim basta hamile kalamazsin dusuk riski olur falan cok okumuş korkmustum ama suana kadar asiri gezip asiri hareketli bi hamilelik gecirdim hala bi sknti yasamadim cok sukur
Ballkusum_33 melkaydnnn Maşallah canım ne güzel inşallah bende o günlere gelirim bende komşuya akrabalara gidiyorum eşimle çarşıya çıkıyorm felan ama ayakta durmak baya ağrı yapıyor. Dinlenince geçiyor ama ben korkuyorum belki ondan bana zor geliyor 13+5 şuan zaman bı an önce geçer de hayırlısı ile kucağımıza alırız inşallah ☺️