Begum-yktnvr4 13+6 haftalık hamileyim göbeğim tık tık atıyor acaba bebeşin hıçkırığı mıdır bilgisi olan varmıı
Canpolat Begum-yktnvr4 venöz damar o canım atan şey kan baskısından dolayı biraz daha belirgin oluyor 😀
Ahsenmom Begum-yktnvr4 27. Haftadayim daha hiç hıçkırık hissetmedim imkansiz gibi geldi sizinki bana Bağırsak hareketi olabilir gaz olabilir belki siz yanlış anlamışsınızdır
Begum-yktnvr4 Canpolat ay cok tesekkür ederim ya bilemedim bende kücück cünkü daha göbeğim pıt pıt oynuyor sasırdım😁
Begum-yktnvr4 16esranur teşekkür ederiim valla yarım saati geçti sanırım hala atıyo sıkıntı yaratmaz umarım
16esranur Begum-yktnvr4 Bnmde öyleydi bebek hareketi sanmştm video bile çekmiştim değilmiş damarmş o 😆