Rabia-22 Cubukmakarna hoşgeldın bebito♥️😅bende hamıle olunca gerı yukledım benımde 2 yaşını gecık kızım var suan 24 haftalık hamıleyım erkek buda😁😁
Kubgkm Cubukmakarna ayy ne güzel bende ikinciyi hemen yapmak istiyorum tabi doğurunca aynı şeyi düşünür müyüm bilmiyorum 😂
Tunahan_rumeysa16 Cubukmakarna Allah kolayliğini verir inşllah benimde 3 yaşına gecen hafta giren oğlum var şuan 11 haftalık hamileyim bizim yaş araliğimiź bebiş dogana kadar 3 buçuk olmuş olacak :D sanirim ayımız ayni 11 hafta da 2 aylik oluyor
Mervee3831 Cubukmakarna benim bide 5 yasında kızım var 😀 ıkısının arasında tam 3 yas var valla aslına bakarsan böyle cok daha iyi oluyor birarada büyüyorlar.Ben 3. Cocugu istediqim için dedim beraber büyürler biraz yorucu ama güzel hiç bi sosyal aktıvıtemızden de geri kalmadık.😉
Gny18 Rabia-22 ikiz deme bozuşuruz 😂 ikizlere hamileyim ve ikizler doğunca kızım 4 yaşında olacak ben napam beki 3 bebeyle 🤣
Cubukmakarna Mervee3831 ooo 3. Zor artık. Maddi manevi zorlar. Çok şükür yardımcı çok ailelelerden bi şekilde bakarız bizde keyfimize bakarak:)
doruk_defne7 Benim oğluşumda 11 aylık ve ben 3 aylık hamileyim bakalım nasıl günler beni bekliyor Allah yardımcım olsun 😅😅😅
Cubukmakarna Kubgkm benim kızım çok zorladı uyku konusunda hala tam oturmadı ama yaptık artık :) yaş aralığı az olsun bitsin gitsin istemiştim:))
Degisken89 Benim 9 yaşında kızım var. 2 yaşına bu ay gircek kızım var. 1.5 aylık hamileyim:) istediğim böyleydi Allah nasip etti.
Cubukmakarna Degisken89 yaa kalabalık çok güzel ama çalışan bş anneyim 3. Bebeyle hayat zor olur bana:)
Mervee3831 Cubukmakarna Güzel oluyor ama ya ben ailemden uzaktayım burdaki tek arkadaslarım benimm ☺️
Kubgkm Cubukmakarna evet mantıklı bence arkadaş olurlar birbirlerine yalnız büyüyen çocuklar hep eksik oluyo
twohones Cubukmakarna merhabaaaa bende ikinci doğumu yaptığımda oğlumla kızımın arası 22 ay olacak hangimizinki bela 😂🐣
Cubukmakarna twohones neyseki çok varmış hala kardeş düşünüp yapan:)) içim rahatladı. Ben hep zorlukları düşünüp dertleniyorum ama güzelliği de çok unutmamak lazım
twohones Cubukmakarna öyle tabiki illa olucak zorluğu ama sonra iyi ki diyeceğiz 🥰 Rabbim hayırlı evlat eylesin