edok 29. Haftamda regl agrısı gibi agrıyla gittigimde nst de sancım çıktı ve 1 cm açıklığım vardı sancı durdurucu serum takıldı ciğer geliştirici vuruldu ve adalat hapına başladım kasılma önleyici, 38+3 de doğum yaptım bu süreçte ailemin yanındaydım iş vs yapmadım yürüyüş merdiven çıkma yapmadım 37. Haftamda adalatı bıraktım merdiven hurma yürüyüşe başladım 38+3 de suyum geldi canım hiç stres yapma ben hiç yapmadım bebeğim sürekli toplanıyordu bu da açılma yapıyordu hapa başladığımda oda geçti 38 de çatı muayenesinde 1,5 cm açıklığım vardı