Selam kızlar 34. Haftama girdim doktor kontrolümde suyum az çıktı bebek hareketleri felan hepsi normal ama doktorum hazirliklarini bitir belli olmaz dedi ara ara yalanci sancilarim oluyor suyunu takip edicez bebegin basi aşağıda suan normal dogum ilerliyoruz ama suyun azalir acilman olmassa seseryana alirim dedi doktor pabik icerisindeyim ne olacak bilmiyorum bu durumda olan var mi