Sdt3456 Kızlar selam 25 haftalık. Alt tarafımda baskı hissediyorum genel olarak. Aradada kalp atımı gıbı baloncuk patlar gıbı oluyor sızcw bu neden olur
benimmdunyamm Sdt3456 baskı o haftalarda bendede oluyordu bir sıkıntı olmadı ama baloncuk olayını bilmiyorum
Deletedmom73711 Sdt3456 Baş aşağı dönmüştür ve hıçkırıyordur, yine de doktorunuza sorun tabi benim öyle oluyor şahsen
myangelson Sdt3456 benim de 2 3 haftadır baskı oluyor aşağıda bebek aşağıda demişti doktor bugünlerde biraz yukarı çıktı sanırım bugün 25 haftalık olduk
yagmurrrra Sdt3456 benimde öyle oldu zonklama gibi gittim bebek baş aşağı dönmüştü oda baskı yapmıştı herhangi bir sıkıntı yoktu