Meresss bir kziim var 4 yaşında. Artık oda kardeş istiyor bizde hazırız ikinci çocuğa 1,5 yıldır deniyoruz ama olmuyor . Allah zamanını biliyor tabiki buna inancim sonsuz . Küçük bı operasyon geçirdim rahimde yara vardı. Doktor ilk kanser de olabilirsin dedi ama şükür öyle birşey çıkmadı. Ondan korkuyorum tedirginim biraz . Hastalık var da o yüzden mi olmuyor diye . Bu ay da göğüslerim çok ağrıyor ilk kızımda da öyle anlamıştım gebe olduğmu. Umutla umutsuzluk arasında sıkışmış durumdayım 😔