Bet7408 canım çorabın korkulacak bir yanı yok ben 33. Haftada hastaneye yatmıştım o zaman da giydirdiler doğumda da acil sezeryana alındım o zamanda giydirdiler külotlu çorabın biraz sıkısı sadece korkmanı gerektirecek bir durum yok zaten uyuşukluktan hissetmeyeceksin çorabı uyuşukluk geçince çıkarabilirsin