bsr_ptrck Kızlar yenidoğan olarak kaç takım kıyafet aldınız çabuk büyüyorlar diye fazla almayın diyorlar hep 5-6 yenidoğan yeterli 1-3 daha çok alın diyorlar sizde öyle mi yapıyorsunuz
betulcatal bsr_ptrck yeni doğanları en fazla iki üç hafta giyer dediler yeni doğanı az aldım çoğunlukla 1 3 aylık ve 3 6 aylık aldım
Birgul bsr_ptrck evet bende genelde 1-3 ay aldım, ilk etap için çok fazla almadım gerçekten hızlı büyüyolar☺️
ggkca bsr_ptrck 2 tane hastane çıkışı geri kalani ise 0-3 ay almıştım. 0-3 ay daha iyi oluyor, çünkü bebeklee bi an da hızla büyüyor. Bide çok fazla da 0 3 ay da alma çünkü bi giydiriyorsun bi bakıyorsun 2. Sefer olmuyor.
Fatma0090 bsr_ptrck yenidoğan bazı bebeklerin belini sıkıyor alt kısmı kuzum ona dıkkat et bence almışken 0.3 al daha rahat olur
bsr_ptrck Bir soru daha sorucam sizlere müslin bez yada battaniyeNi kaç tane aldınız hem kundak yapılır hem sıcak zaten öyle gündüz uyurken üstüne örtülür
_Lavinya bsr_ptrck İki müslin, bir penye, bir nohut, bir de hazır örgü battaniye alındı. Kış için kalın olanı kendim örmeyi planlıyorum inşallah ☺️
Gizem260 bsr_ptrck sadece yeni doğana dair bi 10 lu hastane çıkışım var bide ekstra bi patikli tulum gerisi 3 ay
Fadmet bsr_ptrck bebeğin doğduktan sonraki gelişimine göre değişiyor açıkçası ben yenidoğanları epey giydirdim. 5-6 tane takım aldıysanız yeterli gelir ama sık yıkamak gerekiyor çünkü kaka vs çok çıkıyor ilk zamanlar. 1-3 ile yenidoğanın beden olarak çok farkı yok 3-6yı daha çok almanızı öneririm