Yildiz028 Snm123 benim de gogus hassasiyeti cok vardi suan 7+3 olduk eskisi gibi cok fazla bi hassasiyet yok ama cok fazla ayakta kaldigimda veye yurudugumde belim kopacak gibi oluyo
Snm123 Rabiakltk5 göğüs hassasiyetin oldu mu canım 4.haftalarda geçtiği azaldığı oldu mu devam ediyor mu
Rabiakltk5 Snm123 korkma canım neden korkuyorsun zaten belirtiler için çok erken bebek büyüdükçe belkide belirtileri göreceksin. Bende belim ağrıyor diye korkuyorum sabah kalkıyorum hiç bisey yok her akşam bu saatlerde ağrıyor napicam bilmiyorum
Ogretmenanneyim Snm123 ben 3+5 te öğrenmiştim 4+2 de dediğiniz gibi göğüs hassasiyeti ve diğer belirtiler kayboldu simdi 11.haftadayim tekrar geri geldi göğüs hassasiyeti. Bende çok korkmuştum düşük mü yapicam acaba diye ama belirtiler gidip geliyor korkmayın
Snm123 Rabiakltk5 canım dayanamadım kendimi kötü hissettim belirtilerim ciddi azalınca 38saat olacak kan vereli 48saat dolmadı ama kan vereceğim gene şimdi
Senaatktk 5+3 olduk ☺️ Göğüs hassasiyeti, bel ağrısı, kaşık ağrısı, hafif mide bulantıları da başladı 🥹
Rabiakltk5 Senaatktk bende 5+2 bel ağrım dışında hiçbir sıkıntım yok çok şükür belim çok agriyo hemde akşama doğru