9 haziranda düşük yaptım. Gebeliğimi 9 mayısta öğrenmiştim. Gebeliği öğrendiğimden beri lekelenmelerim söz konusuydu kanamam hala devam ediyor. Bazen azalıyor bazen artıyor. Doktorum parça kalmadığını söyledi doğum kontrol hapı verdi bununla kesilecek kanaman dedi