Merhaba kızlar. Bugün haftalık kontrolümüz vardı. (36+4 )Bebiş yine önden gidiyor 38’e uyumlu dedi doktor. “3226 gram ve 49 cm boy “ Rahim ağzım normal, suyum fazla, bebiş pozisyonda.. Nstde de sancım çıkmadığı için çatı muayenesine şuan gerek yok dedi. Artık doğurmak için sabırsızlanıyorum çok ağırlaştım fakat ne gelen var ne giden🤦🏻♀️ Sizde durumlar nedir? Kolay doğum için önerileriniz var mı?