Ben eyyübiye de normal doktora sıra aldım beni sevk ettim Perinatolojiye. Şinasi çiftçi şuan eyyübiyede. Orda çektirdim detaylı ultrasonu. Resim vermedi, detaylı bilgilendirmedi çok serin ve umursamaz tavırları vardı. Tavsiye etmiyorum. Ekonomik durumum o an yeterli olsaydı özele giderdim. Anlatıldığı kadar etmiyor şinasi çiftçi