Hilaydakurt Kızlar 37+6 haftalık olduk ama hiç bi şekilde canım yok veya bi agirlasmam yok. Normal kendi işlerimi halledebiliyorum hiçbir zorlamam yok. Ama artık Bebişe kavuşmak istiyorum. Varmi bi fikriniz acabaa
BoyGirlAnnesi Hilaydakurt erkek bebekler çabuk geliyor canım tam 39 da oglum geldi kızlar Nazlı oluyor biz de 39+2deyiz hala gelmeyi niyeti yok bekliycez artık mecbur 🤭
CiCi_BeBe_AnNeSi Hilaydakurt valla böyle bir bilimsel açıklama yok henüz sadece toplum arasında dilden dile kanıtı olmayan bir şey 😂😂
haklisinesracim Hilaydakurt erkeğe kıza bakmıyor eskiler kız 9 ay erkek 9 ay 10 gün diyorlar ama hurafe
Seymaben Hilaydakurt 37+6 da gece 12 de dogurdum acil sezeryana alindim yoksa benim kizinda gelesi yoktu ne bi agri ne bi baska birsey😅 suyu bitmeseydi devam ederdi benimkide kesin
Hilaydakurt BoyGirlAnnesi Ne bileyim hani derler ya kızlar 10 gün erken doğar diye ona aldırış ediyorum herhalde
BoyGirlAnnesi Hilaydakurt vallahi görümcemin 4 kızı var 4de 40 dan önce doğmamış en son olan 41 bitiyordu geldi
Hilaydakurt CiCi_BeBe_AnNeSi aslında inanmam ama şimdi doğum olsun diye kendimi inanırdım herhalde hahaha
BoyGirlAnnesi Hilaydakurt hayyy inşallah görmeyiz ya ben bir iki gün içinde hatta bugün gelsin istiyorum artık 😁
Mehtapca06 Hilaydakurt ben 40 haftaligim üstelik ikinci dogumum o hurafeyi kim yaydiysa Allah bildigi gibi yapsın