Karın düşme rivayetinin doğruluğu ya da yanlışlığı ile ilgili ne düşünüyorsunuz? 38+5 haftalık hamileyim her gören karnın çok yukarda senin doğurmana çok var diyorlsr. Ben bu tarz şeylere hayatta inanmam. Ama doğurmak istediğim içşn artık sinir olmuyor da değilim böyle söyleyenlere. Sizler neler düşünüyorsunuz?