EmineKaar Anneler anne adayları 28+5 haftalık hamileyim kızımı hep solda hissediyrm hep solda kımıldıyo acaba normal mi ilk hamileliğim bilemedim
Deryasin EmineKaar canim benimkide erkek ve hep sağda. Kızlar solda olurmuş erkekler sağda. O yüzden normal ")
Serii Sağ veya sol nereyi severlerse işte 😍 benim 33+1 artık canım yanıyor kızlaaaaarr çok sert vuruyor seviyorum ama nefesimi kesiyor 😞 bide kafası aşağıda ayakları sürekli hareketli oturunca illa dimdik oturmak zorundayım 🙄