Ben şehir hastanesinde girdim gayet memnun kaldım bana göstermedi tek tek sanırım özelde gösteriyolarmış ama fotoğrafta verdiler ve çok ilgiliydi doktor hanım herşeyi tek tek inceliyor hatta kalbini tam anlamıyla bakabilmek için bebeğin dönmesini falan sağladı bekledi yürüttü falan yani baştan sağmadı asla ben memnun kaldım.