Boyum 1.50 kilom olması gerektiği gibi ilerliyo şu an tam 30 haftadayım doktorum sınırda olduğumu yüksek ihtimalle sezaryen olacağımı söylüyor annemde 1.50 iki kardeşim ve beni normal doğurmuş insanlar baskı yapıyor kesin normal doğur diye 1.50 olup normal doğuranlar bi akıl verin help 🫠