Umutduru iyi günler kendi gebe kalma tecrübemi paylaşmak isterim. Biz korunmayı bıraktıktan sonra 3. Ayda hamile olduğumu öğrendik. Ama hamile kalmak için bence psikoloji çok önemli. Ben ankarada yaşıyorum. Benim ailem istanbulda yaşıyorlar ankarada yalnızım. İlk 2 ay evdeydim ve sürekli korunmayı bıraktığımız için acaba hamilemiyim diye aklım sürekli ondaydı. 3.ay adetim bitti ve tekrar denedik 1,5-2 hafta sonra istanbula ailemin yanına gittim ve kafam hiç orada değildi, hiç hamilemiyim diye düşünmedim. Psikolojik olarak çok rahattım. Ağır kaldırdım hamile olduğumu bilmeden kendimi yordum fakat çok şükür bebişim sağlıKlıymış. Hatta şuan 2 aylığız 😊. Diyeceğim o ki kafanın içinde sürekli acaba hamilemiyim diye düşünürsen bence olmuyor. Ne zman düşünmeyi bıraktım o zaman oldu. Bu sadece benim yaşadığım bir olay herkes de böyle oluyor mu bilemem. İnşallah tez vakitte sağlıklı sıhatli bebek sahibi olursun ♥️