Busra93 Doktorum ile gunu kararlastirmistik sabah yatis islemleri icin gittik gec kalmistik hemen bni odama aldilar ilk once damar yolu acildi 2 3 tup kan sondam.takildi.onlugum giydirildi ve ben odadan ameliyathaneye indim hasta bakici ile o an aglamak kacinilmazdi.. doguma girdim drlar xok.iyidi nlatarak yaptilar hemen tkrar damar yolu acildi ilaclar verildi tansiyon aletleri takildi anestezi icin masaya oturtuldum belimi eydim one doğru doktor ilaci verdi belimden epidural oldum pek acimadi koldan yapilan igne gibiydi. Hemen alelacele beni yatirdilar zaten uyusmustum ustume yesil ortu serildi sezeryanin bence tek iyi tarafi o ana kadar agrisiz bir dogum yapmak.elleri islemleri kesilmeyi herseyi hissediosun ama aci yok prenses dogum dedikleri.. bebegim hemen 10 dkk içinde cikti masaya aldilar o.agladi ben agladm o anin tarifi yok gercekten. O gtti yukari bnm yatim saat 45 dkka daha surdu dikilme isim sonra en son bni odaya aldilar hycan korku hepsi birlikteydi agri kesicim vuruldu cok bi agrm.olmadi ama bnde asil is eve gelince basladi 2.ci gun çıktım gaz işlerinden snra bnm icin en zoru bebek emzrmek.suan sutumde gelmesine ragmen onun memeyi tutmasi bi yandan dikisin acin hiç bir isi kendin yapamiosun oturamiosun kalkamiosun suan 3 gun oldu henuz tam rahat degilim.yatamiorum.goguslrim.aciyo gece bebek uyaniyo gaz sikintimiz var falan filan.. velasilkelam annelik cok zor .. ama sevgisi dunyaya bedel.pamugum cinariminn :)
Aysedgrlikrkmz Busra93 yaaa ne güzel sonu güzel maşallah 🙏🏼 Evet annelik çok zor Rabbim uzun ömür versin 🙏🏼
Busra93 Bize onu hastane de ki ebe gosterdi yan omzumuza aliyoruz hzli hizli sirtini sivazliyoruz ve hizlica vuruyoruz basta acir diyr korktuk ama bu sekilde yapinca hemen çıkarıo gazını
Busra93 Mavissibel hastanede ayni gun aksam oldu bi sknti yasamadim zaten 6 aaat yiyecek verilmedi sonra hep sivi muballebi yedim
Mavissibel Busra93 ay bende 6saat yemedim mahfoldum ya acliktan 😀 ama hamdolsun atlattik bunuda darisi diger tum hamislerin basina 😍