Cdem21 bende ilk 18 de hissettim. Evet zayıf olduğumuz için çok daha belirgin şekilde hissediyormuşuz. Doktorum böyle söyledi. Çok keyifli gerçekten, haftanız ilerledikçe hareketler daha da belirgin hale gelecek. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı da nasip etsin🙏🙏🤗🤗