Idrar yolu enfeksiyonum vardı saşe kullandım geçen hafta yine geçmedi sanırım. Dün o kadar cok su ictimki 3 4 litre falan oldu resmen
Sabah wc ye kalktim yeşil bir akıntı gelmiş suyu az içerken hic gelmemisti. Bunun sebebi icimin temizlenmesi olabilir mi? Veya neden geldi. Gebeligim biraz riskli grupta
Yeşil akıntı pproblemi oldugu halde saglikli bir gebelik geciren oldumu?
Cevaplariniz benim için cok onemliiiii😟