Dün gece 1 de bir anda dişim kanadı lavaboya gittim hemen daha inceliyorum AA yine kanamis diye eşime seslendim bı anda basım dondu sanki deprem olur gibi nasıl tedirgin oldum daha önce hiç böyle olmamıştım eşime seslendim çabuk gel beni tut basım donuyo diye hemen geldi koltuğa götürdü uzattı dinlendim su falan içirdi evde tansiyon aleti yok diye olcemedim biraz kendime geldim sonra uyumuşum sizce tansiyon mu yükselmiştir neden böylee oldu yasayan var mı benim gibi böyle biseyi