Hamisbirhemsire Gebelik öncesi türk kahvesi içmeyen hoşlanmayan biriydim gebelikte de şimdiye kadar tuketmedim ama şu son bir haftadır telvesiyle beraber fincanlarca tüketmek istiyorum içtiğim de suçlu hissediyorum 34 hafta oldu son günler erken doğum riski var bebek kilo alsın da istiyorum kafein kilo alımını düşünüyormuş ☹️☹️☹️ siz dikkat ediyor musunuz aldığınız kafein miktarına
Doga_deniz Hamisbirhemsire günde bi fincan içebilirsin demişti doktorum. Canım ne çektiyse abartmadan yiyip içtim bebeğimin gelişimi de çok güzel değerlerimin de hepsi güzel çok şükür. Çok takılmayın canınız çektiyse abartmadan için bi şey olmuyo
HSena38 Hamisbirhemsire ayy bende türk kahvesi çok severim ama hiç içimden gelmiyor herkese yapıyorum kendime yok Nescafe arada üç günde bir falan normal de de herşeyin fazlası zarar diye düşünüyorum 🌸 Gebelik de biraz daha dikkat etmeye başladım 🙊💜
Busra2835 Ben bu konularda kendimi hiç sıkmadım canımın istediğini abartmadan yedim türk kahvesini de içtim Nescafe de içtim çok şükür sıkıntı yasamadim kendinizi bu kadar sıkmayın
Gaer25 Sade soda hayatımda bir kere falan içmiştim oda tam değil. Şimdi günde 2 tane 🤦♀️3.içmemek için kendimle savaşıyorum
MeriHera Benim canım hiç bir şey istemiyor ya hiç aşerme olmadı bende, özeniyorum bazı hamilelere bu konuda benimde canım bişeyler istesin istiyorum, eşim bile diyor sen neden hiç aşermiyorsun 😄 32 haftalık gebeyim bu arada