Merveofs 34.haftamdayım doktora sormayı unuttum belki bilen vardır. E bebek vs olan süt arttırıcı içecekleri hamileyken içmekte sakınca var mı?
kuzeymomsss Merveofs hamileyken içilmez diye biliyorum. Malt hiç içmedim, emziren anne çayı ve rezene kullandım hala da kullanmaya devam ediyorum
Merinosunannesii Merveofs lohusayken içmen gerek onlardan alma hiç aktardan kuru dut al kaynat iç birde tahin helvası çok süt yapıyor
vesilece Merveofs yulaf ve Mısır da süt yaparmış canım 30.haftadayım yiyorum ben hep. Çünkü doğumdan sonra yapılan şeyler işe yaramıyor diye duydum
Merveofs kuzeymomsss aynen ben de o çaylar için soruyorum zaten. Son zamanlar ya belki olur dedim ama 🙄🤷🏻♀️
kuzeymomsss vesilece doğumdan önce hiç birşey yapmadım, doğumdan sonra hemen sütüm geldi. Sadece artması için çay içiyorum o kadar. Denilen hiç birşeyi kafanıza takmayın 🌸
Merveofs vesilece yulaflı gevrekler falan işe yarar mı acaba🤔 mısırı nasıl yenmeli bir de haşlama falan mı yani
Merinosunannesii Merveofs hiç para verme onlara gerek yok dediklerimi yap birde Dereotlu yoğurt fayda ediyor bana tahin helvası çok süt yapmıştı gecenin bi saati kalkıyordum sütümü sağmak için sızısından duramıyordum
Merveofs Merinosunannesii aynen dut falan dediklerini şimdi yapsam bir sakıncası olmaz herhalde yani kuru meyve ya sonuçta