fulybeyaz
Bende bugün 28+0 ım ikiz gebeyim. Nasıl geçiyor zaman anlamadım valla daha dün hamile olduğumu öğrenmiştim 😅🤭 ben bebek odamı ayarladım çok şükür uyku setlerini yıkıyorum yavaş yavaş sonrada kıyafetlerine geçicem 😇 Kıyafetlere geçince ne eksik onu anlarım herelde şimdiye kadar hep aldım poşet poşet içinde ne eksik onu da bilmiyorum 😅😅 Ama genel olarak hastane çıkışı olsun, küvet, reflü yataklı ana kucağı , biraz prima ve sleppy bez, süt sağma makinesi, buhar makinesi, kızlara Müslin örtüler 3-4 tane, zıbın tulum 10 tane , pişik kremi şampuan vs mustela aldım şimdilik bunlar bakalım haftaya netleşir neyim eksik 😅 Daha anne yanı beşik alacağım birde bu e bebek baby Plusın 😅