Selam kızlar ilk gebeliğimin kalbi durdu kürtaj oldum geçen ay hamile olduğumu sandım ama kimyasalmış bu ay yine silik çizgi görüyorum ama ilk gebeliğimde olduğu gibi mide bulantım yok değerlerim yine mi yükselmedi 2 gün geçti adetim ilk kez bu ay adet gününü kanamam olmadan geçirdim kan vermeye korkuyorum varmı başına gelen