Hevii Ben 35.haftada başlamıştım Mem Arjen’e. O zamana kadar takip eden doktorum, bebeğimin boynundaki 1 tur kordondan dolayı sezaryene daha sıcak bakıyordu. Başkasının tavsiyesi ile Arjen Bey’e gittim. 1 tur dolanmayı söylemem bile ben, demişti. İşime geldi, onda doğumu tercih ettim ama dediğim gibi, doğumu ebe yaptırdı. Doktoru görmedim bile. Doktorun kendine güvenini sevmiştim.