Selamünaleyküm hanımlar bir sorum olacak dün akşam hafif iğne batması oldu öyle ağrılı şiddetli değil elle hissedilir şeklinde dokunca hafif sızı oldu petele kullandım kan gördüm fazla gelmedi ama Peçete sürdüğüm vakit kanama görüyorum ped kullanıyorum ona birsey dökülmüyor herhangi bir sancım yok yorgundum sadece merak ettim ne olabilir yaşayan varmı?