Deletedmom7373700 Fatunsal33 sizce tehlikeli olsa doktorlar böyle bir riske girip basına bela almak isterim mi ?
Dilarabat Fatunsal33 benım sadece 8 haftalıkken kanamam olduğun da baktılar canım onun dışın da hiç bakmadılar zararlı olsaydı bakmazlardı tabii😊
Pasalarimmmmm Onunla bebek daha net gözüküyor cnn benim düşük tehlikem.olmasina rağmen bakmıştı kaç kez doktor bisey de olmadi
Bayancorek Fatunsal33 Tehlikeli olsa neden baksınlar ki? Rahim uzunluğu vs. ölçümü için 2 kere baktırdım, bir sorun yaşamadım. Riskli olsa zaten yapmazlar.
[silindi] Fatunsal33 tehlikeli olsa doktorlar bakmaz zaten :) vajinal muayenedeki gibi bakmiyorlar hamilelikte cok daha hassas bakiliyor endiseniz olmasin eger korkuyorsaniz🌸
zeynepikra_61 Fatunsal33 Kizima hamileyken bir sorundan dolayı kanamam olmuştu gittiğimiz hastanede vajinal ultrason yapıldı sonrasında hiç bir sorun yaşamadım kızımı sağlıkla kucağıma aldım 🙏🏻
tarcinnnn Fatunsal33 bence değildir ama ben hiç baktırmadım 😂 son haftalarda sezaryen olacağı belli olunca çatı muayenesi de yaptırmadım hatta 🫢 doktorum hiç aşağılara inmedi 😂😂😂