Kızlar ben 16mayista hormonlu spiralimi cikarttirdim ardından 13gun bı kanamam oldu tam da adet zamanimdi.pazartesi günü adetim gecikince kan verdim 280cikti.cuma günü d hastaneye gittim kan verdim 1300olmus beta ama ne karından nede vajinal ultrasondan keseyi göremedi dış gebelik olabilir mi basina gelen var mı